Strategia

Strategia PZU 2.0 (do 2014 roku)

Filozofia prowadzenia biznesu

Aktywne zarządzanie relacjami z klientami

Dystrybucja I obsługa

Wielokanałowy, zintegrowany model sprzedaży i obsługi

Operacje

Pełna automatyzacja Filozofia „paperless”

Organizacja

„Dobrze działająca Grupa zorganizowanawg segmentów klientów”

Klient masowy - Utrzymanie w sposób rentowny pozycji w Majątku / Rozwój ubezpieczeń na życie / Zbudowanie pozycji w obszarze Inwestycji Klient grupowy - Rentowne utrzymanie pozycji lidera w ub. na życie / Rozwijanie indywidualnych relacji (Klub PZU Pomocw życiu) / Dynamiczny rozwój ub. zdrowotnych Klient korporacyjny - Odbudowywanie pozycji rynkowej przy zachowaniu rentowności Inne obszary działania - Efektywna polityka kapitałowa i inwestycyjna / Nowy model ekspansji międzynarodowej – PZU International / Strategiczny marketing / CorporateSocial Responsibility Middle-office - Nowoczesny i zintegrowany model obsługi klien Back-office - Efektywne operacje i elastyczne IT HR - Partner biznesu / zaangażowani pracownicy / kultura zorientowana na wynik Branding - PZU to firma nowoczesna, prawdziwie zorientowana na klientów